יום שני, 10 בספטמבר 2012

ציטוט משעשע ביותר

שפול מספר על מעריצה שפגש בימי הביטלס... לא ידעתי אם לצחוק או לבכות שקראתי את זה.





"Some of them are just mad! And I've met some really
maniac American girls! Like this one girl who walked up to me in a press
conference and said, ‘I'm Lily.' I said, ‘Hello, how do you do?' and she said,
‘Doesn't my name mean anything to you?' I said, ‘Ah, no…' and I thought, ‘Oh
god, it's one of these people that you've met and you should know.' And so
Derek, our press agent, who happened to be there at the time, hanging over my
shoulder, giving me quotes… he was sort of hanging about, and he said, ‘Well did
you ring, or did you write, or something?' And she said, ‘No.' And he said,
‘Well, how did you get in touch with Paul? How do you know him?' And she said,
‘Through God.' Well, there was sort of a ghastly silence. I mean, we both sort
of gulped and blushed. I said, ‘Well, that's very nice, Lily. Thanks very much.
I must be off now.'" - Paul McCartney


 


"חלק מהן פשוט מטורפות! ופגשתי כמה וכמה אמריקאיות משוגעות! למשל, הייתה ילדה אחת שבאה אליי במסיבת עיתונאים ואמרה, 'אני לילי.' אז אמרתי לה, 'שלום, מה שלומך?' והיא אמרה 'השם שלי לא אומר לך כלום?' אמרתי 'אה, לא...' וחשבתי לעצמי, 'אוי לא, היא אחת מהאנשים האלה שפגשת פעם ואתה אמור להכיר.' ודרק, סוכן העיתונות שלנו, שבמקרה היה שם איתנו, מדבר איתי מעבר לכתף, מביא לי ציטוטים... הוא פשוט הגיע ואז הוא אמר, 'התקשרת, או כתבת או משהו?' והיא אמרה, 'לא.' והוא אמר, 'אז איך יצרת קשר עם פול? איך את מכירה אותו?' והיא אמרה, 'דרך אלוהים.' ואז הייתה שתיקה מוזרה. זאת אומרת, פשוט בלענו את הרוק שלנו והסמקנו. אמרתי, 'טוב, זה נורא נחמד, לילי. תודה רבה. אני צריך ללכת עכשיו.'" - פול מקרטני


 




זה לא ממסיבת העיתונאים הזאת, אבל זה נראה מתאים לסיטואציה, לא?


3 תגובות:

  1. טוב, בינינו זה לא כזה רחוק מהטירוף שלנו! ההבדל הוא שאנחנו חושבות שאלוהים זה ג׳ון... ושאם נתקל בפול ברחוב הוא יכיר אותנו (שם, גיל ואלבום אהוב) ויגיד לנו משהו כמו ״איך ידעתם?!?! אני עדיין מאוהב בו, ג׳וני הו מושלם שלי!!״, יוריש לנו את ההופנר וימות עם חיוך על הפנים היישר אל זרועותיו של ג׳וני שלו.

    וול.

    השבמחק
  2. דקה, זה לא מה שהולך לקרות?! חייתי כל חיי בשקר?!
    אבוי. אני בוכה.

    ג’ון הוא אלוהים! היא בעצם מכירה אותו! חה. P:

    השבמחק