יום שבת, 6 באוקטובר 2012

ג'ון שלא רואים

רציתי לשים פה את הסרטון, אבל אי אפשר ממש, אז אשים משהו אחר ואת הלינק של יוטיוב אחריו.


 


מה שהיה אמור להיות פה זה סרטון כמעט קורע-לב שרואים בו את ג'ון וג'ורג' עם הילדה הקטנה ממג'יקל מיסטרי טור, עם השמלה האדומה באוטובוס, וברקע פול מדבר על מה שרואים, לפחות מבחינתו של ג'ון.







 

 




It's lovely to
see John being so comfortable and playing with this little girl. But it's a
side of John you never really saw. And I must say I don't think I've really
seen it much to that point.” - Paul McCartney


 


"זה יפה לראות את ג'ון כל כך נינוח ומשחק עם הילדה הקטנה. אבל זה צד בג'ון שמעולם לא ממש ראינו. ואני חייב לומר שאני לא חושב שאני באמת ראיתי את זה עד השלב הזה." - פול מקרטני


 


את הסרטון תוכלו לראות כאן


 


הGIFים והציטוט לקוחים מכאן






 


ואם כבר כל התקופה הזאת של 67' וג'ון עם ילדים וכו'... זה גורם לי פשוט לתהות על ג'וליאן, וכל התקופה ההיא בכלל. מה היה אם ג'ון היה כל כך נינוח עם ג'וליאן עצמו... ואולי לפעמים הוא היה. למעשה אני בטוחה, רק הלוואי שזה היה כך גם בזמנים אחרים, או כל הזמן...



טוב אני עוד אגרום לעצמי לבכות פה, אז אני אשתוק עכשיו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה