יום חמישי, 11 באוקטובר 2012

Close to the Edge - אפילוג

ובכן, הגענו לפרק האחרון באמת של פיקה המדהים של בשמת, ג'ון/פול, PG. הדר הייתה הבטא.


 


את פוסט "כל הפרקים של..." תוכלו למצוא ברשומות.


 


תהנו!




 


המסיבה הייתה מעולה, וכולם היו שמחים, אבל לאחר כמה שעות, ג'ון סימן לפול בזהירות שהוא עייף. פול סילק את כולם, והשניים התיישבו על מיטתו של פול, מוקפים בדממה של הבית.


 


"אז..." פול אמר, והסתכל על ג'ון.


 


"כן." ג'ון ענה, ונאנח.


 


"יש פיג'מה במגירה השלישית ו-"


 


"פול." ג'ון קטע אותו. "פיג'מה? אתה רציני?"


 


"מה?" פול שאל, לא מבין מה ג'ון רוצה ממנו.


 


"אנחנו לבד, ועברו איזה... מאתיים שנה..."


 


"היי, לא התגרשתי מג'יין רק כדי לחזור אלייך. עכשיו, כשאני חופשי ויש לי הרבה הצעות, אתה תצטרך לעבוד בשביל להשיג אותי."


 


ג'ון הביט בו בספקנות, ונעמד. "הו, החולצה הזאת ממש לא נוחה לי, אני חושב שפשוט אוריד אותה." הוא אמר בהגזמה, והוריד את חולצתו.


 


"כן, גם הג'ינס האלה כבר לא באופנה." פול הוסיף, וסימן לג'ון שיוריד גם אותם.


 


"ואני חשבתי שאני באמת אצטרך לעבוד קשה..."


 


"ניסיתי להתנגד אבל אני לא מסוגל..." פול אמר בחיוך, ומשך את ג'ון בחזרה למיטה.




למה זה נגמר?! 

 

תגובה 1: