יום חמישי, 29 בנובמבר 2012

11 שנים למותו של ג'ורג'

כן... לפני אחת עשרה שנים זה קרה. אחד האנשים הכי יפים ומקסימים שיצא לי להכיר דרך המוסיקה, התמונות והסיפורים, הלך לעולמו בגלל סרטן.


 


הפוסט הזה הוא בשבילך, ג'ורג'. כולנו תמיד אוהבים אותך ומקווים שאם יש חיים אחרי המוות- שהרבה יותר טוב לך עכשיו, והרבה יותר נוח ושלו.




 


“George was a best friend of mine. I loved him very much and I will miss him greatly.” 


Ringo Starr


 


"ג'ורג' היה החבר הכי טוב שלי. אהבתי אותו מאוד ואני אתגעגע אליו מאוד."


רינגו סטאר


 


“George's relationship [with me] was one of younger follower and older guy. He's three or four years younger than me. It's a love-hate relationship and I think George still bears resentment toward me for being a daddy who left home… I don't want to be egomaniacal, but he was like a disciple of mine when we started.”


 John Lennon


 


"מערכת היחסים של ג'ורג' [איתי] הייתה של עוקב צעיר ואדם בוגר.  הוא קטן ממני בשלוש או בארבע שנים. זה יחסי אהבה-שנאה ואני חושבת שג'ורג' עדיין שומר לי טינה על כך שהייתי האבא שעזב... אני לא קוצה להיות אגואיסטי, אבל הוא היה כמו תלמיד שלי כשהתחלנו."


ג'ון לנון (בציטוט מאוד אופייני)


 


Something like George passing, it makes you think, ‘God, things are so impermanent: suddenly there's this little friend of mine, he used to get on the bus, and now he's passed away.' There's that whole lifetime of a friendship that physically has ended, not emotionally.” 


Paul McCartney


 


"משהו כמו המוות של ג'ורג', זה גורם לך לחשוב, 'אלוהים, עד כמה דברים הם ארעיים: פתאום יש חבר אחד שלי, שנהג לעלות איתי על האוטובוס, ועכשיו הוא נפטר.' אלה חיים שלמים של חברות שנגמרה רק באופן פיזי, ולא באופן רגשי."


פול מקרטני


 


"I really think George is a great guitarist. And he was the best friend I ever had."


Klaus Voormann


 


"אני חושבת שג'ורג' הוא גיטריסט מדהים. והוא היה החבר הכי טוב שהיה לי."


קלאוס וורמן


 


"I remember we had a little walk in his park, and I was so full of love and joy to be with him that I cried. He said, ‘You must not cry, I will always look after you'. He had no fear. No fear whatsoever. I miss his presence, but I've got the feeling he's still around me."


Astrid Kircherr


 


"אני זוכרת שהייתה לנו שיחה בגן שלו, ואני הייתי כל כך מלאה באהבה ובשמחה איתו שפשוט התחלתי לבכות. הוא אמר, 'אסור לך לבכות, אני תמיד אדאג לך.' לא היה לו פחד. שום פחד. אני מתגעגעת לנוכחות שלו, אבל תמיד יש לי הרגשה שהוא עדיין סביבי."


אסטריד קירשהר


 


"It's really sad I don't get to hang out with him anymore but he's still there on a spiritual level, which is very much what he was about. George was a prolific songwriter and an amazing artist, very spiritual and an amazing guy."


James McCartney


 


"[...] זה באמת עצוב שאני לא יכול לבלות איתו יותר אבל הוא עדיין שם ברמה הרוחנית, וזה מה שהוא בעצם תמיד היה. ג'ורג' כתב שירים בצורה נפלאה והיה אמן מדהים, מאוד רוחני ובן אדם מדהים."


ג'יימס מקרטני


 


"People see my face, they hear my voice, and I know they're thinking about my father. That's OK - he was a great man."


Dhani Harrison


 


"אנשים רואים את הפרצוף שלי, שומעים את הקול שלי, ואני יודע שהם חופשבים על אבא שלי. זה בסדר- הוא היה בן אדם נפלא."


דהאני האריסון







 










תגובה 1:

  1. ג’ורג’י. אוהבת אותך, תמיד אוהב. התמונה האחרונה מדהימה אותי כל פעם מחדש

    השבמחק