יום שבת, 8 בדצמבר 2012

8.12.12 - 32 שנים להירצחו של ג'ון לנון

אני לא צריכה לספר את הסיפור מחדש, אני חושבת, 


על זה שהיום לפני 32 שנים בניו-יורק נרצח ג'ון לנון, אהוב ליבי. 


 



 


 


 "What they want is dead heroes, like Sid Vicious and James Dean. I'm not interested in being a dead fucking hero. … So forget ‘em, forget ‘em.

 - John Lennon about his critics on December 5, 1980

 


 


בסוף החודש יחגוג הבלוג 4 שנים לפתיחתו, זאת אומרת שזאת הפעם הרביעית שאנחנו מציינים את היום הנוראי הזה. כל שנה שעוברת עושה את זה יותר קשה, מרחיקה אותו, למרות שאני יודעת שלעולם הוא יהיה איתנו פה.


 


אספתי בשבילכם כמה סרטוני תגובה של חברי הביטלס על הרצח של ג'ון. 

הראשון- התגובה של פול לעיתונאים מיד אחרי הרצח. אני רק רוצה להגיד שזה סרטון שלא הסכמתי לראות מרוב שכעסתי על פול. ברור לי שזה לא אנושי לעשות לו דבר כזה (מצד העיתונאים) ושוה אהיה בלחץ נוראי, בטראומה, אבל.. כן. זאת הפעם הראשונה זה 6 שנים שאני רואה את זה.

 









 


השני- פול שומע את ביוטיפול בוי... 


 









 


השלישי- ראיון עם רינגו, בו הוא מדבר על לנון. יש בו דבר אחד שאני לא מסכימה איתו- הוא אומר משהו על זה שהוא הרגיש מאוד קרוב לג'ון, אבל כשהוא פגש את יוקו אחרי הרצח הוא הבין שהיא הייתה הרבה יותר קרובה אליו. משום מה אני נוטה להאמין שמישהו שגדל עם ג'ון כ"כ הרבה שנים ירגיש בחסרונו יותר מבת זוג ש... טוב, בגדה בו ותכננה להיפרד ממנו.


 









 


הרביעי והאחרון- ראיון עם ג'ורג'


 









 


ולסיום, 


שלושת הפוסטים הקודמים שכתבנו על יום השנה לג'ון... מוזמנים להסתכל :)


29 שנים


30


31

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה