יום שני, 31 בדצמבר 2012

כשהייתי ביטל...

זהו זה! היום האחרון של 2012. נכון, זו הייתה שנה קצת קשה לביטפיקס (וכולנו חשבנו- או שלא- שנמות החודש, מה שלא קרה), ואני אני אנסה לדאוג כמה שיותר שהמצב ישתנה לטובה.


 


ציטוט של ג'ון שאפשר לומר שאני מסכימה איתה במידה מסוימת. זה מה שאני חושבת על הרבה דברים שאני אוהבת, למען האמת...






"When I was a Beatle... I thought we're the best fucking group in the goddamned world. An believing that made us what we were. It was just a matter of time before everybody else caught on."

John Lennon



"כשהייתי ביטל... חשבתי שאנחנו הלהקה הכי טובה בעולם כולו. והאמונה בזה עשתה אותנו מה שהיינו. זה היה רק שאלה של זמן לפני שכולם התחילו להבין את זה."







ומה איתכם? מה אתם לוקחים איתכם מ-2012? דברים טובים, רעים, גאים למיניהם... מוזמנים לשתף!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה