יום שבת, 8 בדצמבר 2012

ג'וני

אני לא צריכה לספר את הסיפור מחדש, אני חושבת, על זה 


"John is a central figure in my life. I will always be grateful for having so much intimate time with him. The more distant his stuff becomes, the greater he seems. I used to do caricatures of John. He was the only person I knew with an aquiline nose. When I painted him recently, I found myself saying: ‘How did his lips go? I can't remember.' Then I would think: ‘Of course you know, you wrote all those songs facing each other.'"  
Paul McCartney

"ג'ון הוא דמות מרכזית בחיי. אני תמיד אהיה אסיר תודה על כל הזמן האינטימי שהיה בינינו. ככל שהדברים שלו נהיו רחוקים יותר, הוא נראה מדהים יותר. הייתי עושה קריקטורות של ג'ון. הוא היה האיש היחיד שהכרתי עם אף נשרי. כשציירתי אותו לאחרונה, מצאתי את עצמי אומר:'איך השפתיים שלו היו? אני לא זוכר.' ואז הייתי חושב:'ברור שאתה יודע, כתבתם את כל השירים האלה כשאתם מסתכלים אחד על השני."
פול מקרטני

Q: George, what do you miss most about John Lennon?
George Harrison: John Lennon.

ש:"ג'ורג', מה אתה הכי מתגעגע אליו אצל ג'ון לנון?"
ג'ורג':"ג'ון לנון."

“John was the kindest person I ever knew. He was the only one of the four of us who would give you his soul… And I loved the man dearly.”
Ringo Starr

"ג'ון היה האיש הכי אדיב שאי פעם הכרתי. הוא היה היחידי מארבעתנו שהיה נותן לך את הנשמה שלו... ואני אהבתי אותו מאוד."
רינגו סטאר










צולם בבוקר של אותו היום
בסוף החודש יחגוג הבלוג 4 שנים לפתיחתו, זאת אומרת שזאת הפעם הרביעית שאנחנו מציינים את היום הנוראי הזה. כל שנה שעוברת עושה את זה יותר קשה, מרחיקה אותו, למרות שאני יודעת שלעולם הוא יהיה איתנו פה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה