יום שישי, 2 בנובמבר 2012

סרט חדש על בריאן אפשטיין

אני אגיד לכם מה- חיכיתי שיקרה איזשהו מצב שהביטלס יתמזגו עם עוד אנשים שאני אוהבת, ונראה שהמשאלה שלי הולכת להתגשם- ובגדול!




בנדיקט קמברבאץ', שמשחק את שרלוק הולמס בסדרה Sherlock של ה-BBC, הולך ככל הנראה לשחק את בריאן בסרט תיעודי חדש.


 


את הסרט יפיק לא אחר מאשר טום הנקס, ביחד עם גרי גוזמן וסיימון האפון, שתיארו את בריאן כ"האיש שעשה את המסיבה הכי גדולה בשנות השישים ובסופו של דבר שכח להזמין את עצמו".


 


הסרט יהיה בעיקר על בריאן וחייו, ולא יגלוש יותר מדי לנושא של הביטלס (ברור שהם יהיו, אבל הסרט יתמקד יותר בו מאשר בהם).


 


תוכלו למצוא כתבה על כך כאן ובאתרים אחרים, אבל בגדול כולם כתבו את אותו הדבר. אין עליו יותר מדי פרטים, אבל אני מקווה שיגיעו עוד בקרוב.


 



2 תגובות:

  1. בנדיקט?! חלום שמתגשם! זה יהיה סרט אדיר, ולא אכפת לי אם הוא ייצא בעוד מאתיים שנה, אני אחכה לו! משאלה שמתגשמת אינדיד

    השבמחק