יום חמישי, 22 בנובמבר 2012

Postcards from the Boys (ג'ורג'/ג'ון)

פיקצר חמוד שהדר תרגמה, ג'ורג'/ג'ון, PG. נכתב במקור ע"י 749_penny_lane ופורסם ב-cellarfulofboys.


 


מבוסס על הטיול שעשו ג'ורג', ג'ון, סינתיה ופטי בטהיטי בשלהי 64'.


 


תהנו!






 


5 במאי, 1964


 


ריצ'י היקר,


 


ביליתי את רוב הלילה הזוועתי להחריד בניסיונות להקיא את המעיים שלי כשג'ון שר את "The Boy Stood on The Burning Deck" עד כמה שיכול היה להוציא מהריאות. חבל שאתה לא כאן כדי להרוג אותו.


 


באהבה,


 


ג'ורג'


 


 


5 במאי, 1965


 


רינגס,


 


ג'ורג' ופטי עושים עיניים אחד לשני כל היום. חוץ מזה, הכל נהדר.


 


ג'ורג' ואני מתכננים לעשות סרט שבו אנחנו ממירים את דתם של המקומיים ובורחים ממפלצות ים בזמן שאנחנו עושים עיניים אחד לשני.


 


ג'ון


 


 


12 במאי, 1964


 


ריצ'י,


 


ג'ון נעשה מומחה בלהישרף מהשמש. אני עובד על הדיג והשחייה עם שנורקל.


 


פטי התייבשה קצת והיינו צריכים לקחת אותה לבית החולים. אבל עכשיו היא בסדר.


 


מצחיק לעשות את הסרט עם ג'ון. אתה צריך לככב בו.


 


ג'ורג'


 


 


12 במאי, 1964


 


רינגו,


 


סין לימדה את הטבח איך להכין צ'יפס, וג'ורג' ואני משתעשעים בדיג. הוא היה נראה מאיים כשהוא נופף בנשק שלו.


 


נמנעים מיצורים רעילים אקראיים שיושבים ומחכים לנו, במיוחד מכתבים.


 


ג'ון


 


 


17 במאי, 1964


 


ריץ',


 


ציפיתי לבלות את רוב הזמן שלי עם פטי, אבל ג'ון ואני צחקנו הרבה כששיחקנו בפיראטים וכאלה. די מרגיע פה בלי פול.


 


ג'ון כתב שיר, נתן לי כמה טיפים.


 


ג'ורג'


 


 


21 במאי, 1964


 


רינגו,


 


ג'ורג' ואני שאבנו סקוטש מאז שהגענו. יש להם ערימות של קופסאות כאלה בנמל. שמש, ים וסקוטש. חופשה מושלמת לפי הספר שלי!


 


ג'ורג' חתך את האגודל שלו מחנית דיג. הייתי צריך לנשק את זה כדי שיפסיק לכאוב לו. פטי חשבה שזאת העבודה שלה!


 


ג'ון


 


 


23 במאי, 1964


 


מרי היקרה,


 


לא מאמינה שאנחנו עוזבים הביתה מחר. היה נפלא עם ג'ורג', מטורף עם ג'ון.


 


הבנים בילו ביחד שעות, הלכו לטייל, שיחקו משחקים מטופשים. לפעמים הם מזכירים לי אחים קטנים!


 


אחרי הימים הראשונים, כשהיה לי את ג'ורג' בעיקר לעצמי, התחלתי להתחלק בו עם ג'ון. לאחרונה הם נעלמו במשך שעות.


 


מצפה לחזור לציביליזציה.


 


פטי






אתם חושבים ש"דיג" זה קוד למשהו קצת יותר...? D:

תגובה 1:

  1. נהדר, ואם רק יורשה לי להוסיף-
    הפיק מבוסס גם על הספר של רינגו באותו השם, בו יש המון גלויות שהם (+פול) שלחו לרינגו במהלך השנים

    השבמחק